Thursday 4 October 2018

Nieustannie w biegu - Gazela ♡

  Kto nie kojarzy Beaty, ten powinien na początek znać jej cechę charakterystyczną - nieodłączny uśmiech. Od kiedy poznałam ją w liceum jestem pod wrażeniem, ile ciepła i życzliwości mieści się w jednej osobie ♡ Staram się dogonić ją w ilości rozsyłanych uśmiechów, ale na pewno nie dogoniłabym jej nigdy w trasie - Beata od kilku lat bierze udział w biegach i maratonach, oczywiście z rewelacyjnymi wynikami. Z tego co mi opowiadała wynika, że pierwszy udział w zawodach miał miejsce przypadkiem, ale myślę że wynik był nieprzypadkowy - z miejsca wypatrzył ją trener i zaczęła już być nie Beatą, a Gazelą. Po ogromną porcję pozytywnej motywacji odsyłam Was na jej instagram, a po zaraźliwy uśmiech zapraszam poniżej ♡


Celeste Buckingham - Run run run

11 comments:

  1. Jesteś niesamowita Tosiu <3

    ReplyDelete
  2. te kości bleee. anorektyczka straszna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam profil Beaty na instagramie, można się łatwo przekonać ile wcina :D To kwestia ruchu i spalania wszystkiego, co zje :)

      Delete
  3. Tosiu bardzo podoba mi się ta sesja! :) Zwykle zdjęcia związane ze sportem, są takie sztywne,surowe a Tobie udało się zrobić tą sesję totalnie inaczej- podziwiam! Zestawienie jasnej,przyjemnej tonacji z dziewczęcą delikatnością i uśmiechem modelki sprawia, że prezentują się one znakomicie. Bije od nich tak pozytywna energia,że chce się do nich wracać raz za razem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karolina uwielbiam jak dobierasz słowa, lepiej bym tego nie opisała! Dziękuję w imieniu swoim i szalenie pozytywnej modelki :>

      Delete
  4. bardzo pozytywne kadry! tyle śmiechu, aż miło się ogląda :D

    ReplyDelete
  5. Kiedy patrzę na te zdjęcia, nasuwa mi się od razu - jaka naturalna piękność ! Bez tony makijażu itd, piękna dziewczyna na pięknych zdjeciach :)

    ReplyDelete