Saturday 13 January 2018

Słodki kęs Wenecji

48 godzin w Wenecji z trójką aparatek, myślę że zdjęcia same opowiedzą resztę :)

 koniecznie z piosenką ♡
Sigur Ros - Hoppípolla
Pałac Dożów
Za zdjątko dziękujemy Martynie - polecam jej bloga ♡
Bazylika Świętego Marka
Wchodzimy w labirynt między kanałami!
Plac przed Bazyliką z pomostami gotowymi na wypadek zalania placu...
Główny transport miejski - tramwaj wodny!
Wspólny wieczór suszenia skarpetek i przeglądania zdjęć
Poranna dostawa towarów - w Wenecji nie ma ani jednego samochodu!
Całe miasto i Weronika podpiera się na milionie drewnianych pali
Wenecję polecam zobaczyć z całego serca, a z perspektywy mojego nosa mogę spokojnie stwierdzić, że w zimie miasto nie śmierdzi ani odrobinę! (słyszałam zbyt dużo opinii na temat tamtejszego zapachu, żeby nie wyniuchać sprawy)

16 comments:

  1. Piękne! :) Fajnie mieć taką fotograficzną drużynę :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drużyna powstała z całkowitego przypadku ale sprawdza się wyśmienicie, dziękujemy! <3

      Delete
  2. Ja byłam w lipcu kilka lat temu i niestety zapach nie był zbyt ciekawy :/ Podobno za ok 100 lat Wenecja ma być jak Atlantyda - cała pod wodą. Dobrze, że udało nam się ją zwiedzić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze to wybitnie zima jest dobrym czasem na zwiedzanie, nic nie czuć :) Właśnie zatapia się 3mm na rok, ale tworzą specjalne zapory żeby jakoś to powstrzymać, mam nadzieję, że się uda...

      Delete
  3. Zdjęcia są obłędne! Przypomniałaś mi czasy, kiedy za młodzika, wpatrzona w ekran komputera, oglądałam w google grafika zdjęcia z Wenecji i marzyłam, że kiedyś tam zamieszkam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za młodzika, zaraz Cię skubnę, wciąż młoda! :) Przyznam że miałam podobnie i tym bardziej niesamowite było zderzenie z prawdziwym miastem :>

      Delete
  4. Uwielbiam oglądać Twoje fotorelacje z podróży (podziwiam też spójność jaka między nimi panuje) <3 Samą Wenecję miałam okazję oglądać już na zdjęciach wiele razy m.in za sprawą przyjaciółki,która spędza tam corocznie wakacje,ale za każdym razem czuję się zaskoczona i zauroczona tym co widzę. W obiektywach różnych osób (mniej lub bardziej związanych z fotografią na co dzień) Wenecja zawsze prezentuje się tak pięknie,a przy tym tak różnorodnie. Bez wątpienia jest wspaniałym miastem,godnym odwiedzenia,więc chciałabym móc kiedyś zobaczyć ją na żywo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci pięknie Karolina, cudownie że piszesz <3

      Delete
  5. Ach ja ja kocham Wenecję! W sierpniu zaszłego roku odwiedziłam ją na tydzień i totalnie się zakochałam. Przepiękne miejsce, inne nież wszytsko, chyba takie moje małe miejsce na Ziemi.

    Cudne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Całkowicie się zgadzam! Ja miałam przyjemność spędzić tam tylko dwa dni ale poczułam się jak w innym świecie :)

      Delete
  6. przepiękne zdjęcia ♥ i cudowna kolorystyka :)

    ReplyDelete
  7. Wenecja zawsze majestatyczna i klimatyczna. Miasto - dzieło sztuki

    ReplyDelete